Sidebar

 

El. p.: 

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8468-3176

Mokslo sritis ir kryptis:

Socialiniai mokslai, edukologija

Mokslinių tyrimų tematika:

Psichosocialinės gerovės ir socialinio ugdymo tyrimai

Pareigos (dabartinės):

VUŠA Edukologijos instituto profesorė

Išsilavinimas:

Aukštasis

Darbo patirtis:

Nuo 1996 iki dabar

Publikacijos:

eLABA

Dėstomi studijų dalykai:

Socialinis sveiko senėjimo konstravimas (M)

Sveikata ir gerovė moderniose socialinėse teorijose (M)

Reabilitacijos sistemos (B)

Negalės studijų teorijos (D)

Projektai:

1. “Rekomendacijos dėl aukštojo profesinio ir mokslo asmenims, turintiems negalę” (Let study!) dotacijos sutarties Nr. LLP-LdV-PRT-2013-LT-0449  (2014); (tyrėja).

2. Bendruomenės sveikatinimo programos projektas “Vaikų ir paauglių sveikatingumo akademija” (Sutarties Nr. SŽ-452106-47-SU-22) (2014); (tyrėja).

3. Lietuvos-Ukrainos dvišalio bendradarbiavimo mokslo ir technologijų srityje programos projektas “Neįgaliųjų profesinė reabilitacija”  (Paraiškos registracijos Nr.: TAP-LU-13-033); (tyrėja).

4. LUCAS – “Links United for Coma Awakenings through Sport” Application reference number: 557075-EPP-1-2014-1-IT-SPO-SCP   2015 – 2016. Projekto koordinatorė. 

5. Lietuvos Švietimo ir mokslo ministerijos projektas „Mokytojų ir kito personalo kompetencijų plėtotė  dirbantiems vaikų socializacijos centruose” (SOCPEDKOM)“ Nr. VP1-2.2-ŠMM-03-V-01-001.(2014); (tyrėja).

6. International program „II cycle study program „Social Work“. Preparation and implementation of the project in collaboration with University „Ukraine“  (Ukraina); (tyrėja). (SOCNET) (Nr.VP1-2.2-ŠMM-07-K-02-069).

7. Projektas „Inovacijos vaikų darželyje“, NR.09.2.1-ESFA-V-726-01-0001 Mokymai PU metodinės medžiagos priemonių rinkinių rengėjams „Kokybiška priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo praktika“  Seminaras „Inkliuzinio ugdymo idėjų ir metodinės PU medžiagos santykis“; 2019 (mokomosios medžiagos rengėja, lektorė).

8. „SHELDON: Mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, išmanusis mokymosi motyvacijos intervencijos modelis“, Nr. 2017-1-LT01-KA201-035296. Projekto vadovė.

9. European Network in Nutritional Education for Aquired Disabilities 2020 10 23 Nr. Nr. 2020-1-IT01-KA202-008557 IT01 Agenzia Nazionale INAPP (IT); 2020 11 03- 2022 11 02 m.

Mokslinės stažuotės, stipendijos:

1. CLIL metodologijos strategijos naudojimas universitetinėse studijose. Vienos technologijos universitetas (Austrija), 2013

2. Probleminio mokymo modelis universitetinese studijose. Alborgo universitetas (Danija). 2013

3. Nebraskos universitetas Omahoje (JAV), 2012 Stažuotė dėl socialinio darbo mokslinio ir projektinio bendradarbiavimo vystymo su JAV universitetais -partneriniais

4. Kent valstybinis universitetas (JAV), 2012. Stažuotė dėl socialinio darbo mokslinio ir projektinio bendradarbiavimo vystymo su JAV universitetais -partneriniais

5. Šiaurės Kolorado universitetas (JAV), 2012.  Stažuotė dėl socialinio darbo mokslinio ir projektinio bendradarbiavimo vystymo su JAV universitetais -partneriniais

6. Socialinio darbo socialinių mokslų vasaros mokykla; Laplandijos universiteto Socialinių mokslų fakultetas, su Vermonto universitetas Socialinio darbo koledžas (JAV).

7. Kvalifikacijos kėlimo kursų vedimas Almatos universitete; seminaras “ Inovative methods of research and teaching in Kazachstan”; 2017 10 23 – 27 d. 48 val.

8. 2016  05  10-14 Wroclawo Universitas   Wroclaw, Lenkija

9. 2016  11  13-16 Olomouco Palacky Universitetas, Specialiosios pedagogikos Institutas, Olomouce, Čekija   

10. 2016 „LUCAS“  Mobilab, University Tomo Moro koledžas, Gylis, Belgija

11. 2017 03 20-22 Liepojos Universitetas, Ugdymo mokslų ir socialinio darbo fakultetas, Liepoja, Latvija.

12. 2019 05 14 – 21. The Model of Vocational Counselling for Pupils with Special Educational Needs. Erasmus + Braganca Technological Institute, Portugal.

Praktinė patirtis (ne universitete):

1983-1998 Šiaulių apskrities sutrikusio vystymosi kūdikių namai

Mokslo sklaida:

1. Radzevičienė, Liuda. Foreword // Read-over. Read aloud clubs to overcome intercultural divide: manual of good practices. [s.L.] : [s.N.], 2016. ISBN 9781326442972. p. 5-6.

2. Dobrovolskytė; Lina Miliūnienė; Daiva Mockevičienė; Liuda Radzevičienė et al (2017). LUCAS. Links United for Coma Awakenings through Sport

3. Policy Recommendations for European Network in Nutritional Education for Acquired Disabilities, 2022 https://www.enneadi.eu/results-lt/policy-recommendations-are-now-available/?lang=lt

Ekspertinė veikla:

1. Kvalifikacijos kėlimo kursai Almatos Universitete “ Inovative methods of research and teaching in Kazachstan” 2017 10 23 – 27 d. 48 hours.

Kita reikšminga veikla:

1. Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija (LETA); Lietuvos socialinio darbo mokyklų asociacija;

2. Mokslo žurnalas “Social Welfare“ socialwelfare.eu; Print ISSN2029-7424, Online ISSN 2424-3876): Red kolegijos narė.

3. Mokslo žurnalas “MulticulturalStudies” (ISSN 2451-2877, ISBN 978-83-62618-10-1).  Recenzentų tarybos narė.

4. Mokslo žurnalas Problems of modern psychology Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University, G.S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine ISSN 2227-6246 (Print); ISSN 2663-6956 (Online). Redakcinės kolegijos narė.

5. Lietuvos hipoterapijos asocijacijos narė.

6. Lietuvos taikomosios kūno kultūros asociacijos narė.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos