Absolventė Ž. Bagūnaitė: „Dirbdama mokytoja turiu pati augti ir tobulėti“

Vaizdo reportažų rubrikoje „Interviu su Šiaulių universiteto alumnu“ – ŠU alumnų ir karjeros koordinavimo specialistės Redos Ulinskaitės-Nosavičienės pokalbis su Šiaulių universiteto absolvente, Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos mokytoja Živile Bagūnaite.

Alumnai 1

Alumnai 1

Živilė – energinga, veikli ir idėjų nestokojanti pedagogė. Ji ne tik moksleivių mylima mokytoja, bet ir ŠU alumnų asociacijos valdybos narė, karė savanorė ir daugelio kitų projektų bei veiklų iniciatorė. Šiaulių universitete Živilė šiuo metu studijuoja švietimo vadybą, o nuo rugsėjo dar tapo Karo akademijos studente.

Mergina sako, jog buvo metams metusi pedagogikos studijas, tačiau vis dėlto jas tęsė ir šiuo metu sėkmingai dirba pedagoginį darbą. „Jeigu prieš dešimt metų kas nors būtų pasakęs, jog būsiu pradinių klasių mokytoja, tuo nebūčiau patikėjusi. Vis dėlto gyvenimas susiklostė taip, jog šiuo metu esu pradinių klasių mokytoja. Šiame darbe įdomu tai, jog nuolat turi tobulėti. Jeigu kažko nemokėsi, tu negalėsi to išmokyti vaikų. Todėl mokausi dalykų, kurių pati, manau, gal ir nebūčiau sugalvojusi mokytis. Pavyzdžiui, su pirmokais mokiausi žaisti šachmatais, nes jiems tai buvo aktualu, įdomu. Visa tai tam, kad galėčiau su mokiniais diskutuoti, atsakyti, nukreipti. Būdamas mokytoju tu nenustoji tobulėti – tai yra žavinga šios profesijos ypatybė“, – sako Živilė.

Jaunoji pedagogė pripažįsta, jog šiuolaikiniai vaikai yra kitokie, negu buvo tuo metu, kai ji mokėsi pati. Pasak mokytojos, šiuolaikiniai vaikai nebegali išsiversti be technologijų, interneto, telefono, todėl jiems tenka susidurti su tam tikromis naujomis problemomis – priklausomybėmis nuo kompiuterio, patyčiomis internete ir kt. Taigi mokytojai turi nuolat augti, pažinti vaikus, netingėti domėtis naujomis technologijomis.

Mokytoja sako, jog COVID-19 pandemija iš dallies pakeitė situaciją mokykloje. Anot Ž. Bagūnaitės, daugiausia iššūkių kyla tada, kai vyksta nuotolinis mokymas. „Dirbant nuotoliniu būdu išryškėja tai, jog ne visų mokinių yra vienodas kompiuterinis raštingumas, skiriasi jų gebėjimai, mokinių turima aparatūra. Vis dėlto, yra ir teigiamų pusių – nuotolinis mokymasis padeda augti mokinių kompiuteriniam raštingumui“, – sako mokytoja.

Iš savanoriškų veiklų Živilė daugiausiai laiko skiria tarnybai Krašto apsaugos savanorių pajėgose. Ja mergina užsiima jau šešerius metus.

Mokytojos nuomone, kiekvienas pedagogas galėtų teigti, jog vienas iš svarbiausių jo gyvenimo etapų – studijos universitete. Interviu Živilė prisimena, jog ji buvo viena iš aktyviausių fakulteto studenčių, vadovavo fakulteto studentų atstovybei, rengė ir įgyvendino įvairius projektus, labdaros akcijas, prisidėjo prie universiteto bibliotekos „Centukų“ kambario kūrimo ir kt.

Visą Redos Ulinskaitės-Nosavičienės ir Tomo Andrijausko reportažą galite pažiūrėti: https://www.youtube.com/watch?v=YZ-_5YJDOD0

Komunikacijos ir rinkodaros tarnybos inf.
Grįžti