Sidebar

Vasario 8–9 dienomis VU Šiaulių akademijos Edukologijos institutas surengė tarptautinį seminarą „Inkliuzinis meninis ugdymas / Inclusive education in Arts“, skirtą edukologijos krypties doktorantams.

Seminaro tikslai: suteikti doktorantams žinių apie pozityvias meninio ugdymo(si) strategijas, skatinančias socialinę įtrauktį, lygybę, bendradarbiavimą ir darbą su ugdytinių įvairove, aptarti su įtraukiuoju meniniu ugdymu susijusias tyrimų temas.

Seminaro pradžioje jo organizatorės – prof. dr. Diana Strakšienė ir doc. dr. Edita Musneckienė – supažindino doktorantus su seminaro tikslais ir pristatė seminaro lektorius. Doktorantams pranešimus („Taking multiculturalism into account in education“, „Integration / Inclusion concepts“, „Theories of developmental psychology in educational contexts”) skaitė Maria Dinold (Vienos universiteto Sporto mokslų institutas, Austrija), Helga Neira (Vienos muzikos ir menų universitetas, Austrija), Hanna Turunen (Savonijos taikomųjų mokslų universitetas, Suomija) ir Elina Vetoniemi (Kuopio konservatorija, Suomija).

Užsienio universitetų tyrimo kontekstą ir taikomas mokslinių meninių tyrimų metodologijas pristatė  prof. dr. Beate Hennenberg, Hanna Turunen, Annukka Knuuttila, Maria Dinold.

Seminaro metu doktorantai turėjo galimybę susipažinti ne tik su teoriniais įtraukiojo ugdymo aspektais, bet ir praktinėmis asimiliacijomis, kurios buvo demonstruojamos tiesioginių (hibridinio pobūdžio) refleksijų metu. Jas demonstravo Hana Zanin (Austrija), Maria Dinold (Austrija), Sampo Leksis, Eeri Pihlajakari  (Suomija), Zita Vilutytė (Lietuva) ir kt.

Seminaro pabaigoje dvi dienas vykusias veiklas ir doktorantų įgytas patirtis apibendrino VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto doc. dr. Renata Geležinienė, kuri generavo diskusiją ir dalyvių refleksijas apie įtraukųjį ugdymą.

Seminaro dalyvius, kurių su užsienio partneriais buvo net 50, pasveikino VU Šiaulių akademijos direktorė prof. dr. Renata Bilbokaitė, kuri palinkėjo doktorantams drąsių, inovatyvių mokslinių idėjų sklaidos, diskusijų ir tolesnio glaudaus bei tvaraus tarptautinio bendradarbiavimo.

Tarptautinis doktorantų metodologinis seminaras surengtas įgyvendinant Europos socialinio fondo lėšomis finansuojamą projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (projekto kodas Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) poveiklę „2.2.4. Atviros tarptautinės doktorantūros mokyklos steigimas: strategijos sukūrimas, veiklų įgyvendinimas ir tobulinimas“. Doktorantūros mokyklos steigimo tikslas – užtikrinti aukšto lygio ugdymo mokslų doktorantūros studijų kokybę ir tarptautiškumą.

VU Šiaulių akademijos informacija

 

EU_Creating.png

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos